Hierarchia i stanowiska

Hierarchia

Władca Królestwa Nocy - Cerise
Władca Królestwa Dnia - Rupert
Książęta i księżniczki Królestwa Nocy -
Książęta i księżniczki Królestwa Dnia -
Obywatele Królestwa Nocy - Luna, Aaron
Obywatele Królestwa Dnia - Flow, Tenebris Itinerantur, Lasterius, Erif
Chronieni - Astarte
Wyjęci spod prawa -

Stanowiska

Królestwo Nocy

*Generał Wojsk - przewodzi wojownikami podczas bitew; dba o ich dobry stan i szkolenie - Cerise
Wojownicy - szkoleni w walce, mistrzowie tej sztuki - 1/5 - Luna
Szpiedzy - podpatrują poczynania wroga - 0/2 -
Strażnicy - pilnują granic - 0/3 -
*Zabójca - zleca się mu zabicie poszczególnych wrogów - 0/1 -
*Łowca potworów - zajmuje się eliminowaniem wszelkich niebezpiecznych kreatur - 0/1 -
*Strateg - wraz z władcą i Generałem Wojsk przygotowuje taktykę bitew - 0/1 -
Uzdrowiciele - lekarze. Do nich należy udać się w przypadku problemów zdrowotnych - 0/2 -
Zaklinacz zwierząt - do niego należy zgłaszać się z problemami z towarzyszami - 0/1 -
Magowie - zajmują się magią, mistrzowie w tej dziedzinie - 2/2 - Cerise, Luna
Łowcy - polują dla obywateli - 0/3 -
Rzemieślnicy - wilki znające się na wyrobach wszelkich przedmiotów - 0/2 -
Informatorzy - przynoszą informacje z całego królestwa - 0/2 -

Królestwo Dnia

Osobisty doradca władcy - doradza władcy - stanowisko niestałe - Lasterius
*Generał Wojsk - przewodzi wojownikami podczas bitew; dba o ich dobry stan i szkolenie - Rupert
Wojownicy - szkoleni w walce, mistrzowie tej sztuki - 2/5 - Tenebris Itinerantur, Erif
Szpiedzy - podpatrują poczynania wroga - 0/2 -
Strażnicy - pilnują granic - 1/3 - Tenebris Itinerantur
*Zabójca - zleca się mu zabicie poszczególnych wrogów - 0/1 -
*Łowca potworów - zajmuje się eliminowaniem wszelkich niebezpiecznych kreatur - 0/1 -
*Strateg - wraz z władcą i Generałem Wojsk przygotowuje taktykę bitew - 1/1 - Flow
Uzdrowiciele - lekarze. Do nich należy udać się w przypadku problemów zdrowotnych - 0/2 -
Zaklinacz zwierząt - do niego należy zgłaszać się z problemami z towarzyszami - 0/1 -
Magowie - zajmują się magią, mistrzowie w tej dziedzinie - 0/2 -
Łowcy - polują dla obywateli - 0/3 -
Rzemieślnicy - wilki znające się na wyrobach wszelkich przedmiotów - 0/2 -
Informatorzy - przynoszą informacje z całego królestwa - 1/2 - Erif

Neutralni
 
Wyrocznia - wygłasza przepowiednie, przewiduje przyszłość - 0/1 -
Kronikarz - spisuje dzieje obu Królestw - 1/1 - Astarte
Bezrobotni - stanowisko dla wyjętych spod prawa -

*stanowisko dostępne wyłącznie za zgodą administracji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz