Fabuła

Historia Królestw
Królestwo Jedności - potężne i rozległe wilcze państwo rządzone przez królową Aramisę. Pamiętasz je? To już przeszłość.
Śmierć władczyni była dla wszystkich mieszkańców wielkim ciosem. Kilka dni wcześniej nic tego nie zapowiadało, wszystko wydarzyło się tak nagle... Tuż przed śmiercią Aramisa wyznaczyła swoją następczynię, jej córkę - księżniczkę Cerise. Lud zaakceptował decyzję władczyni do czasu koronacji, kiedy to Generał Wojowników, syn kuzyna władczyni Exana, wystąpił z własną kandydaturą. Mieszkańcy podzielili się na zwolenników księżniczki i zwolenników wojownika...
Państwo zostało podzielone na dwoje - Królestwo Nocy, władane przez Cerise oraz Królestwo Dnia, rządzone przez Ruperta. Władcy często ze sobą walczą, a to o pasmo Ziem Niczyich, a to skrawki terytoriów, a to o prawo do wydobywania takiego i takiego surowca. Nie ma widoków na zażegnanie konfliktu, prócz jednej jedynej legendy, mówiącej o dziecku dwóch Królestw, które na powrót zjednoczy państwo. Nikt jednak nie wie, czy jest ona prawdą...

Czasy obecne
Kilka miesięcy temu ziemie obu Królestw i okolicznych państw zdziesiątkowała epidemia groźnej choroby, przywiezionej ze Słonecznych Wysp. Władcy zostali pozbawieni wielu swoich poddanych i tylko czekają na okazję, aby zdobyć nowych obywateli.
Tutaj nie ma elektryczności, wszystko niezwiązane z magią zatrzymało się na poziomie średniowiecza.
Obecna pora roku: Lato
 
Wiara
Oba Królestwa wierzą w Ducha - istotę, która utrzymuje w harmonii cały świat, obdarza szczeniaki magicznymi mocami i zsyła przepowiednie Wyroczni. Niekiedy, szczególnie w równonoce i przesilenia, można spotkać go w lesie pod wilczą postacią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz