Terytorium

Królestwo Nocy
 
 

Zamek
Siedziba władcy Królestwa Nocy. Znajduje się w Kryształowych Górach, na środku głębokiego jeziora. Można się tam dostać mostem albo łodzią.

 
Puszcza Półmroku
Porasta głównie południową część Królestwa. Można tu spotkać zwierzynę łowną, a czasami również magiczne stworzenia. Rosną tutaj leśne owoce oraz rośliny lecznicze. W najciemniejszych zakamarkach puszczy czają się potwory.
 
Łubin, Łąka
 
Północne Wrzosowiska
Jak nazwa wskazuje, zajmują północną część Królestwa. Na wiosnę roi się tu od zająców i niebezpiecznych błotnistych sadzawek.  Tędy przebiega granica z sąsiednim państwem.
 
 
Zachód Słońca, Morze, Plaża
 
Plaża Końca
To niewielki odcinek, na którym Królestwo ma dostęp do morza. Znajduje się tuż przy Górach Onyksów. Nazwa wzięła się od położenia, które wyznacza koniec terytoriów Królestwa.
 
 
Rzeka, Wodospad
 
Cienisty Strumień
Wartki i czysty potok spływający z Gór Onyksów. Uchodzi do morza na granicy z Królestwem Dnia. Można tu łowić ryby, a także zażywać kąpieli w upalne dni.
 
Zalany, Las, Woda
 
Szmaragdowe Mokradła
Bagna na zachodzie Królestwa, których nazwa wzięła się od zielonkawego koloru wody. Jest to miejsce tajemnicze i pełne zagadek. Można przedostać się przez nie korzystając z magicznego pomostu, który zmienia co jakiś czas swoje położenie.
 
 
Jesień, Rzeka, Góry, Las, Kamienie
 
Kryształowe Góry
Wysokie góry na wschodzie Królestwa. Tutaj znajduje się Krąg Dnia i Nocy, niewielka część obszarów należy do Królestwa Dnia. Wydobywa się stąd wiele kamieni szlachetnych, stąd ich nazwa.
 
 
 
 
Królestwo Dnia
 
Mont, Saint, Michel, Normandia, Zamek

Zamek
To tutaj ma swoją siedzibę władca Królestwa Dnia, w tych okolicach mieszka również większość obywateli. Zamek znajduje się na wyspie, po której można dostać się jedynie mostem.


 
Słoneczny Las
Jasny, pełny szerokich ścieżek las, idealny na popołudniowe spacery. Wśród drzew mieszka również zwierzyna łowna, a także rosną tam rośliny lecznicze. Jest to jedyne miejsce w Królestwie, gdzie można spotkać jednorożce.
 
Las, Dróżka, Mgła, Paprocie

Las Tajemnic
Fragment puszczy, zawsze osłonięty mgłą. Wilki zazwyczaj omijają go szerokim łukiem - po pierwsze, nie docierają tam promienie słoneczne, po drugie - mało kto z niego wraca.
 
 
Wybrzeże, Szkocji, Plaża, Zamek, Przebijające, Światło

Plaża Wichrów
Tędy przebiega południowa granica Królestwa. Na jednym z cypli znajdują się ruiny dawnej twierdzy. Nazwa wzięła się od wiatrów, które wieją tam niemal cały rok.
 
Wzgórza, Kwiaty, Góry, Łąka

Góry Zachodzącego Słońca
To niskie góry na zachodzie, zajmujące całkiem spory obszar. Stanowią naturalną granicę z sąsiednim królestwem.
 
Las, Odbicie, Rzeka

Jezioro Blasku
 Zbiornik wodny w środku Słonecznego Lasu. Tafla jeziora jest doskonałym lustrem. Rankiem, gdy jezioro otacza mgiełka, przebijające się przez nią promienie słońca tworzą cudowny widok.
 
 
Ziemie Niczyje
 
Zachód, Słońca, Skały, Bagno

Krąg Dnia i Nocy
To tutaj odbywają się wszelkie spotkania władców obu Królestw. Obejmuje skały oraz bagniste tereny w kształcie okręgu. Na wyższej ze skał zasiada władca Królestwa Nocy, na niższej - władca Królestwa Dnia.

 
Wulkan, Lawa, Drzewko

Płonące Wodospady
Miejsce, w którym na powierzchnię wypływa rzeka lawy, tworząc setki wodospadów. W tym miejscy panuje wysoka temperatura, a jedyną rośliną jest Drzewo Przepowiedni, pod którym mieszka wyrocznia.

Szkocja, Finnich Glen, Wodospad, Wąwóz, Kanion, Rzeka Carnock Burn

Rzeka Jedności
Rzeka oddzielająca Słoneczny Las od Puszczy Półmroku. Płynie wąwozem, do którego można dostać się po kamiennych schodkach.


Las, Drzewa, Polana, Korzenie

Polana Przyjaźni
Nieduża polana w okolicach Rzeki Jedności. Czasami przychodzą tu wilki z obu Królestw, aby nawiązywać znajomości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz